Vara i stan hela dagen!

Hejsan!
Igentligen skulle jag vara i stan nu...
men jag missa mitt tåg in -.-
Så jävla typiskt!
Aja, jag får vänta tills bussen kommer, vid 10 tiden -.-
Åhh, jag kunde ha sovit längre ju.
Guuud så jobbigt!

Menmen, sånt är livet!
Jag kommer i alla fall inte kunna blogga någon ting
under dagen eftersom jag ska vara i stan typ hela dagen.
När jag kommer in i stan ska jag först och främst kolla
klipp tid till mig! Hoppas det finns någon "drop in"!!
Sen ska jag till sjukhuset vid 11.30.
Efter det ska jag  min kurator efter 12 tiden ^^
Sen  stan igen.
Hahaha, jag seriöst.
Jag måste röra mer på mig :o
Uhh, snacka om dålig kondition (staving??)

Till hösten ska jag börja simma på allvar!
Då, ska det hända grejer?
Funderar på att SLUTA HELT med godis?
Skulle jag klara det?
Hmm.. ja, jag vill ju bli smalare så...

Men nog pratat om det ^^
Jag får väl.. ehm, jag vet inte vad jag ska göra tills bussen kommer.. ?? x(
Kanske kan dö i någon timme..
Hahaha!

Hörs i eftermiddag!



I can see you <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback