Vilken kväll/natt..

Åh, jävla internet..
Jag skrev nyss ett inlägg och när jag skulle lägga upp det,
så står det "denna sidan kan inte hitttas....." :@

Men aja, får väl för korta ner allt.
Jag själv kommer inte ihåg så mycket.
Jag var ganska full igår/natt.
Men det var roligt!
Jag kommer ihåg att jag vart jätte ledsen för att jag
trodde Jimmy skulle göra slut med mig..
För han och jag snacka i förr går..
Men vi ska inte ta in för privata grejer här.

Kommer ihåg att jag satt i en buske och grät, sen kom Anto och Wasim.
och ja guuud vad jag har skämt bort mig.
Måste till skövde nästa vecka och snacka med dom.

Lisa är ju katt vakt så ska kanske sova över där ett natt.
Får väl se..

Men nu ska jag piggna till lite sen dra till Lisa och hjälpa till att städa..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback