Blont underhår och lugg?

Hej!
Har inte skrivit något idag ;)
för jag sov till 11 och har fixat egna köttbullar :*

Men vid 4 - 5 tiden börja jag färga mitt hår svart.
Jag har ju snackat länge om att färga det som förut,
blont underhår igen, eller jag hade inte blont utan ljus brunt.
Men jag funderar i alla fall på att fixa så igen :P
Men nu är jag svart hårig och har blond hår färg hemma.
Och jag ska färga det blont i morgon.
Vet inte hur det kommer gå, folk säger att det är så svårt
att färga det till blont om man har svart hår, och det vet jag ju om.
Men jag ska i alla fall försöka!

Så här vill jag ha det igen fast blondare ;)
Får se om jag lyckas ^^


Nästan alla har ju blont över och svart under,
tycker själv att det är skit snyggt.
Men det blir sååå ful utväxt :(
Så jag kommer i alla fall försöka färga det till så här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback