Grymt ont i hövvet!!!

Hej!
Va på halkan i morses i Ludvika :D
Fett kul alltså, ska fan bli rallyförare så jag får sladda hur mycket jag vill!

Sen blev det jävligt jobbigt hemma..
mellan mig och mina föräldrar.
Tänker inte ta upp det här!!
Men jag har gråtit så mycket så jag har ont i hövvet :(
säger bara en sak: fan att det ska bli så här!
Vill bara få ett slut på allt.
Ta dö på alla jobbiga/spännda känslor.

Men i stället så lyssnar jag på sköön musik.
Och taggar till nyår :D
Vi ska vara hos Andre, så vi köpte lite dricka,
fast inte så mycket eftersom vi har lite hemma redan ^^
Men i morgon kväll drar vi till Andre ;)
vi tar väl en taxi hem på natten sen! (y)

Men nu ska jag träna på teori.


Kommentarer
Postat av: ojsemma

ta en alvedom? ;D

2010-12-30 @ 19:36:33
URL: http://ojsemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback