Har haft fullt upp hela dagen

Uhh, nu kan jag ta det lugnt!

Jag gick upp 11 åkte dirket till gammla lägnheten.
Vi hämtade upp Carro, så nu har vi nästan tömt hela lägnheten.
Vi har bara kvar lite små saker och förådet + städningen.

Vi har gjort våran julskinka! Så jävla god vart den.
Julafton tillbringar vi dagen i skbg :)
Med julmat och julklappar, mums!
Längtar efter julmat faktist.. man ska inte äta mig så där
jävla mätt så man knappt orkar gå -.-

Men snart blir det sängen, älskligen håller på att bli sjuk :(
Så jag lägga mig brevid honom och värma honom!

På lördag är det feeest hos mig (y) ;)

Våran julskinka :*


Igår kväll kläde vi granen :*
I

anoschkiin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback