I natt somnade farfar in

Ja, i natt/morses så somnade farfar in.
Han hade inget kvar varken på kroppen eller livet.
Han hade dålig blodsirkulation i både benen så dom tog bort dom.
Men det gjorde allt värre, han varken åt eller drack.
Han fick drop, men nu finns han inte mer.

Jag har inte så många minnen med farfar dock.
Mesta minnen är ju när jag har sovit över hos farmor och farfar.
Men jag va ju ofta med farmor då.
Jag vet att farfar va en "surgubbe" kanske man inte ska säga,
men han va faktist det.. Men han va också min pappas far.
Vilket gör ont inom mig, att förlora sina föräldrar måste kännas förjävligt.
Kan inte ens tänka mig själv att förlora mina :(

Men tyvärr kommer den dagen också.
Livet är så tyvärr..

RIP farfar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback