Julklappar 2010

Hej!
Nu sitter vi hemma i Fagersta igen.
Vi har fått våra julklappar, är nöjd med det mesta ;)
Jag är tyvärr såå otroligt kräsen när det gäller julklappar.
hahaha, jo men så är det!

Jag har tagit kort på nästan alla julklappar.

Jag fick två st lös hår "bitar" av stora syster :D


Bestik från mormor och morfar 2x och tofflor från mona och micke.


Johnny Cash CD, två st Wii spel, Jimmys julklappar


Hårklippnings aparat till Jimmy.


Handdukar från Mona och Micke.


Sängkläder från mina föräldrar och Jimmys föräldrar.


Kalender 2011 från mina föräldrar.


Parfym från mig till Jimmy, parfym från Mona och Micke till Jimmy, parfym från Mona och Micke.


Ljus från lill syrran till mig :)


Plånbok till Jimmy från mig ;)


Från stora syrran till mig :)


Bok till Jimmy från Mona och Micke


Kuddar till Jimmy från Mona och Micke.


Nattlinne från Jimmy :*
vet att mina tuttar nästan rammlar ut ;)


Så det va dom bilderna :)
Nu blir det TV restan av kvällen.
I morgon är det fest hos mig :D


Kommentarer
Postat av: jenny

Det var riktigt snyggt med hår clipsen juh! :D

2010-12-25 @ 00:08:09
URL: http://justjennny.blogg.se/
Postat av: jenny

Det var riktigt snyggt med hår clipsen juh! :D

2010-12-25 @ 00:08:09
URL: http://justjennny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback