Julmat

Hej!
Nu har vi handlat nästan all julmat :)
Det är lite små saker kvar, som vi ska handla på coop.
Det tog ca. 4 timmar att vara i Västerås, vi handla på Ö&B och Willy:s
vi åt även på MAX, mums!

Det var många olyckor på vägen :/ många som har kört av.
Men vi höll i alla fall oss på vägen.

Jimmy ligger och sover :*
Har ju fått ryggskott antaligen, så jag har inte varit på jobbet
på en vecka :( Jag kan inte jobba tyvärr..
Men jag hoppas det blir bättre runt julafton, behöver extra pengar!!
Men först många min rygg bil bättre.

Jag kommer ta bilder i morgon och lägga upp här på bloggen.
I morgon ska jag nämligen göra egna köttbullar, pepparkakor
och kanske knäck, för tredje gången x(
hahaa, jag vet jag är världelös ;)

Men nu ska jag kolla runt på internet, sedan sooovvva <3


Kommentarer
Postat av: therese

Hej ;D allt bra?

2010-12-21 @ 00:46:25
URL: http://nattstad.se/thereseej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback