Lördag 11 dec 2010

Hej!
Jag vakna nyss sitter med radion på TV i gång (y)
Idag har jag ingen anning vad vi ska göra?
Igår efter vi hade kollat på lägnheterna så tog vi en pizza och dela på.
Och vi möte på André inne på pizzirean :P

Jag älskade i alla fall lägnheterna, vi kollade på två st.

En tvåa på tredje våningen:
Den första vi kolla i hade tvättmasin och troktumlare :O
och helt ny renoverad!! :D + balkong!!!
Men jag gillade den inte så mycket eftersom jag tyckte det var
dörran över allt i rummet, och den va lixom inga "raka" vägar någon stans :s

En tvåa på första våningen:
Den andra vi gick in i, va verkligen så fin!
Också ny renoverad, med nya spis och nytt kök, allt va nytt!
Verkligen så himla snyggt! Dock ingen balkong, men vad gör det??!!
Längheten va så himla mysig!
Jag blev helt kär i denna lägnhet!
Nu hoppas jag att den har rätt pris för oss!!
Annars får vi leta vidare :(

Bilden är tagen från googel..


Tycker om när det är frächt och snyggt!
Men ärligt talat, jag känner att vi behöver en tvåa.
Både för våran egna skull och för katten skull,
Fikus skulle bli såå glad att ha ett större ställe att springa runt i :P

Nu håller jag verkligen alla tummar att det priset ligger runt 3000!!!
JAG SKA SÖKA EXTRA JOBB OCKSÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback