Ont i ryggen + trött

HEJ!
Jag och Jimmy kom nyss hem.
Vi har målat vit klart i rummet, alltså två gånger.
Jimmy har målat ett lager vit färg i köket.
Vi har kört lite saker till lägnheten.
Vi ska köpa svart färg i morgon, och måla i rummet :)
och kanske i köket (en väg alltså)

Jimmys mamma och syster kom och kolla på lägnheten.
Vi gick lite fika utav hans mamma som hon hade bakat!

I morgon ska Jimmy till skolan, jag ska gå till ringvägen
och måla klart köket och även hyllorna i köket.
Sen kommer Jimmy med svart färg.

Men som jag lova förut, nu kommer bilderna från dagen!

Våran ute plats ;)


Hallen från rummet


Älskling kollar in väggarna.


Hahaha, jag hade tråkigt ;)


Älskling kollar i rummet.


Badrummet


Jag målar hyllorna i köket :)


Vi körde dit sterion så vi hade något att lyssna på ;)


Köket


Köket


Tog detta kort igår


Rummet, tog bilden igår


Köket


Det var alla bilder så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback