Skola

Hejsan!

Sitter och kollar på vakna med the voice ;)
Igår va jag, Jimmy och tobbe i nya lägnheten.
Jag har inte tagit några bilder, men dom kommer väl senare.

Idag är det ju skola som gäller, efter det ska vi börja packa och måla.
Klockan 14.00 ska jag till trafikskolan.
Men efter det ska jag packa och flytta sakerna.
Jag och Jimmy har ju funderat på att alla saker ska vara
ute från denna lägnhet till helgen :)
Det har redan varit en person här och kollat ;)
Så jag vet inte när den personen vill flytta in, men vi ska
i alla fall vara klara med målningen på torsdag eller fredag.
På lördag kör vi alla mödler, hoppas någon kan hjälpa oss ;) ???

Den 25 är det inflyttningsfest ;)
Jaja, dagen efter julafton.. men va fasen!
Det blir ju ingen bra att ha festen på nyår :P
då lär vi ju gå ut, eller sitta hemma och ta det lugnt!

Men nu ska jag väcka Jimmy <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback