Vilken lördag kväll ;)

Jag och Jimmy åkte till skbg vid 2 - 3 tiden.
Och det första vi gjorde va att ta en sväng med 740 <3
fan vad jag saknar den pärlan!
Vi åkta upp Simon och sladda om kring i skbg ;)
Sedan drog vi hem till hans föräldrar igen.
Efter ett tag så blev det fläskfile med pomes (Y)
Och vi satt och kolla på Narnia, sjukt bra!

Sedan ville Jimmys pappa åka ut och fota på ett ställe vid halv 9.
Så jag och Jimmy hängde med, vi visste inte om det skulle vara
plogat på vägen, men vi åkte in med 740.
Och själv klart så fasna vi -.-
Så jag och Micke fick puta på så vi kom loss... :P
Men vi kom hem i alla fall ;)

Vi åkte hem vid 10 och kollade på jägarna.
Jag har fixat lite i lägnheten.

På torsdag, tidigt på morgonen ska jag och Jimmy gå och handla mat :P
Eftersom han får sina pengar då, och vi behöver köpa mat till julafton.

Men hur som helst, Jimmy la sig i sängen och somna som en sten ;)
som vanligt! Jag ska sitta uppe ett tag till :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback