Bad hair day ;)

Fin rubrik va? ;)
Det stämmer för min del idag..
Råka försova mig vakna typ halv 7, bussen går 7.
Och det tar 10 min att gå ner..
Hann inte fixa mitt hår :O
Men jag hann med den, jag möte även på Kajsa på väg :D<3
Bussen var sen som tur va!! :)

I skolan har det gått bra, börjar komma in i klassen bra nu ;)
hahah, dom är härliga i klassen..
Måste fixa till festen också, det är ju ett tag kvar.
Men jag måste ju fixa lokal, eller
om jag är hos Lisa :P ? hmm..
jag får väl se vad hon säger.

Men på tala om Bad hair day så köpte jag en sån mössa
till Alex i min klass han har velat ha en sån länge
så jag fixa 90 kr av honom och efter skolan drog jag in
till stan och köpa en sån. Jag köpte mjukis byxor..
Men jag ångra att jag köpte dom :/
Så jag ska gå tillbaka och lämna tillbaka dom ;)
Så ska jag också köpa en sån mössa fast ROSA
YEAHH! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback