Dålig upptatering!

Oj så dåligt jag skriver här och jag lägger inte upp några bilder alls :O
Men aja, jag har tänkt en del och nu tar jag upp en
privat grej: Jag har funderat på att göra slut med Jimmy.. länge nu.
Men jag kan inte betämma mig, kommer jag komma över honom?
Kommer jag ångra mig? .. jag vill inte göra slut.
Men jag kan inte tvinga min kropp längre.
Jag är osäker på mig själv..
Jag behöver förbättra mitt självförtroende mer!
Och han vill inte ta en pause,
för han tror att jag kommer hålla på med andra..
Men jag tror jag skulle behöva en paues.
Kunna hitta mig själv, och hitta varandra..

Men jag vet inte..
Jag älskar honom, jag är kär.
eller är jag det!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback