Känslor

Alla har vi känslor.
Vissa gillar att vissa dom, och vissa inte, eller så vill man inte.

Jag är en sån person som inte kan hålla allt inom sig.
Jag måste ha någon att prata med, dagligen helst..
Men skolan tar upp all tid och jag hinner inte med.

Som jag skrev lite kort på min bdb;
Att jag har varit väldigt ledsen sedan jag kom till Skinnsberg.
Och det för att, det är sååå mycket hemma mellan mamma
och pappa och mellan mig och mina syskon och så klart mina vänner!!!
Som jag knappt hinner se :'O och det är klart det gör ont..
Att i stället lägga ner 400-500 kr att åka tåg 3,5 timme och
inte kunna va med sina vänner och sin familj, jaaa det gör ont!!
Men det gör lika ont att inte få träffa sin kärlek <3

Ibland känns det som att jag och Jimmy har känt varandra sedan vi var små barn :*
Jag har svårt att släppa saker, svårt att gå vidare.
Men när det gäller Jimmy går jag snabbt vidare.
Även fast vi är såååå olika, så är det nog bra ändå.
Tänk så tråkigt vi hade haft det annars? :S
eller vi är olika när det gäller disktioner men vi har
nästan samma intressen och samma humor.

Jag har även skrivit mycket om jag ska göra slut eller inte.
Och idag bestämmde jag mig, jag tänker inte göra slut.
Inte nu, jag behöver Jimmy även fast han inte säger något
så behöver jag honom. Han är som en tyst mus men ändå
känner jag hans närvaro. Jag tror jag kär i honom..
Men jag älskar honom i alla fall, för mycket för att göra slut.
Vill flytta ihop med honom nu, men han ska börja skola
och jag har 2,5 år kvar för min del.. :/
Men sen börjar arbets livet, på riktigt!

Ehh, jaa det blev en del att skriva om ;)
Aja jag ser fram ihop att vara med min älskling nu resaten av veckan.
På fredag blir det Västerås med hans familj.
Det kommer bilder och jag skriver väl mer sen :)

Jag älskar dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback