Lägga mig tidigt!

Godkväll!
Klockan är lite över 9.
Jag börjar bli trött, känns som att klockan är 10 :P
Jag ska lägga mig snart, om jag inte
fasnar vid datorn, vill säga....

I morgon är det skola 8.00 - 15.20 tror jag?
På kvällen kommer pappa och hämtar mig
och Jenny sen ska vi sova hos honom.
På lördag hoppas jag kan vara med någon kompis,
på söndag blir det Tidan, och sen äta hos pappa,
sen kommer väl mamma och hämtar hos,
forhoppningsvis!!
Orka sitta i Lugnås.

Mamma kom och krama mig och fråga om hon var dum:
"mm.." *snyft* "vill inte vara hos pappa.."
Mamma förstår mig, men hon vill bara inte att
jag tappar kontakten med honom. Men jag vill
bara inte sova hos honom, det känns jobbigt bara...

Men mamma sa att hon tvingar mig inte,
men denna gången ville hon att jag och Jenny ska sova där.
Sen får vi se, jag har svårt att hålla inne tårarna :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback