Mariestad VS Skinnsberg

Ja då sitter man i lilla Mariestad igen.
Det är ganska skönt, men jag saknar min älskling så klart! :'/
Men kan ska kanske komma den 12 mars..
Om han har pengar och tid.

Jag ska snart sova, jag ska skriva lite här sen kolla runt lite.
Packa upp alla saker gör jag i morgon!

Jag är trött som fan..
kan berätta om min resa från skinnsberg till mariestad.
Börja med att tåget kom några minuter för sent,
åkte fram till Hallsberg utan problem.
Kinnekulle tåget var inställt men det skulle
vara en buss som skulle köra till Gårdsjö
och där i från skulle ett tåg ta oss till Mariestad.
Men det blev aldrig så.. Vi åkte buss hela vägen till Mariestad.
Tåget hade redan åkt i väg.. :O
Men vid kvart över 9 kom jag fram till Mariestad.
Vilket jävla krångel, och fyfan vad snö det är i Hallsberg..
Kan förstå varför inte tågen går framåt!! :P

Men men GODNATT.
Skola i morgon, börjar 8.45 :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback