Shopping i högsta grad! (y)

Hej!
Har inte hunnit skriva något fören nu :P
Idag sluta vi typ 12 :P hade ingen samhäll, gött!
Nu har jag valt till två:an också.
Jag valde kaross och inredning och skärrning och lödning.
Får se om jag har kvar skärrning och lödning.. :/

Men efter det drog jag till stan.
Jag köpte:
Leggnings, 29,50 på lindex.
Diadem med roset, 49,40 på kaphall.
Roset med "nitar", 39 på lindex.
Två hjärt formande ljus hållare 26:-
Linne, 49 på gina tricot.

Efter jag kom hem så drog jag och mamma
ner till stan och där hitta jag leggnings och ett
nattlinne ;).. jag älskar shopping!
Och speciellt när det är REA! <3

Men restan av kvällen blir det plugga prov i morgon.
OCH i morgon går tåget 17.59 :D

Bilder kommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback