Bilder

Nu kommer det en del bilder ;)

Jag har ju köpt en ny klocka ;) hihi!
Jag är helt kär i den, 298:-


Gott nytt år (y) ;)


Hahaha, jag hitta en rattmuff, jag var bara SÅ tvungen att köpa den
59:- <3 (jag har ju såna täningar hemma) ;)


ÅHH, jag är såå glad, nu kan jag lägga in bilder och musik
på min mobil! Jag har slösat 150 kr som inte funka!
Så jag ska lämna tillbaka den, eller om Jimmy gör det sen..
Denna lilla sak kosta 79:- ;)


Jag köpte även hörlurar, fast jag kom på att jag kommer inte andväna
min mp3 så mycket eftersom jag har min mobil nu ;)
haha aja, den kosta 139:-


Jaa, det har gått åt mycket pengar över lovet!
Tänk om man kunde få 3.000 i månaden, ojoj då hade jag blivit glad!
(pengarna på bilden var från Jimmys saab som han sålde)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback