Bra dag!

Hej.
Då var nästan lördagen över.
Jag, Jenny, SeGa och pappa åkte i väg vid 20 i 10.
Var frame vid 11.
Då gick vi in på Ikea först.
Sen åkte vi till köpcentrumet och där stod Jimmy :*
Såå härligt att se honom! <33
Sen börja vi och gå i kläd affärer.
Jag och Jenny gick själva ;)
Killarna tyckte det var tråkigt :P

Men jag hitta några saker i alla fall
(bilder kommer)

Sen drog vi till vägkrogen och där betala
pappa all mat, jätte gott! (y)
Sen åkte jag och Jimmy mot Mariestad.
Och pappa, SeGa och Jenny åkte till Guldspång
och hämta några saker från SeGas mamma.

Bilder:

Jenny på väg till Örebro (y)


SeGa på väg upp till Örebro (y)


Det är riktigt fint inne på Marieberg nu :D


Där kunde man sätta sig med bikini om man ville ;)


Hitta skit snygga skor :'O


Dom finns över i svarta (y)


Min nya spegle 99:- <3


Ny lampa 29:- <3


Jag köpte även två leggins för 140:-
Och en tunika för 49:-
Och 12 ljus för 35:- tror jag?


Min älskling är trött <3


I morgon åker vi mot Trollhättan <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback