Det känns inte bra..

Det är alltid den meningen jag börjar med
när jag pratar med Jimmy..
"Det känns inte bra mellan oss.."
Men det är för jag är osäker på mig själv..
Och jag får inte den kärleken jag vill ha..
Men ändå finns det i bakhuvudet att
jag kan inte ändra på någon sätt att vissa
hur man känner. Men jag kan bara inte släppa
4 år med Jimmy. Han kankse inte är världens
snyggaste, men han har samma humor som jag,
och han är så söt med alla hans minner han gör..

Har tänkt på det här i några dagar nu.
Jag kankse inte är kär, men jag gillar honom.
Det gör jag verkligen..
Eller så är det jag som har glömt vad ordet kär är för något..?

Men jag tänker inte gå upp, jag gillar honom för mycket
för att kunna göra slut med honom. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback