Hoppas!

Hej!
Nu är det bara att hoppas! :'D
Jag kommer kankse in på vadsbo detta året ;)
Jag hoppas såååå mycket! :D
Men jag får inte hoppas så mycket! :O
Det kankse inte blir så,
men jag kommer kankse in hösten då.
Aja.
Det har varit en bra dag!

Först var jag på ungdoms mottagingen,
jag ska sluta äta min p-piller nu (y)
Sen skaffa badkort och gå ut med mammas
kompis hund :D I LOVE IT!

Sen åkte jag hem åt frukost haha.
Sen ner till Vadsbo träff min älskade unge <3

Sen i väg till sjukhuset, sen tillbaka till vadsbo,
åt mat sen gick jag till Ann-Sofi.
Efter det hängde jag med Melkersson ;D
Sen blev det möte med Inge och Ann-Sofi.

Jag är så nervös nu, jag hoppas att jag kommer in!!!! :'))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback