Mammagris<3

Jag har nog alltid varit en mammagris ;)
Mamma har alltid hjälpt mig med allt <3
Och jag är väldigt tacksam över att hon gör det!

När mamma kom från jobbet idag så märkte jag att hon var ledsen.
Jag satt vid TV, jag hörde snyftignar från köket.
Jag förstod att det var mamma.
Jag gick ut och fråga vad det va.
"... jag saknar pappa.."
Jag tänkte "det gör nog vi alla.."
Men jag sa bara "aa..."

Jag visste inte vad jag skulle säga.
"men vill du bo med honom då..?"
"jaa, jag vill att allt ska funka, men det vill inte han.."
Efter en stund sa jag:
"men jag kommer alltid att finnas här för att stötta dig.."
"jaa.. det är jag glad över!"
Vi kramades, och jag hade svårt att hålla in mina tårar.
Jag gillar inte se folk gråta, speciellt inte MIN mamma<3

Om du skulle läsa detta mamma så ska du veta att jag
kommer alltid att älska någon annan sååå mycket
som jag älskar dig, jag finns här för dig och stöttar dig! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback