Piercing ;)

Jag och mamma på väg in till temop:
"Mamma, vet du vad jag ska göra när jag fyller 18 år?"
"Nee.. ?"
"Pierca mig här." (jag pekar på under läppen)
"Neej, usch det är inget snyggt!"
"Haha jodå. Du sa att jag fick göra det när jag blev 18 år" ;)
"Jaa.. men ne det är inget snyggt.."

Hahha, jag tänker skaffa det ändå.
Den kankse bli skit snygg på mig! ;)
Jag längtar som fan!

Föresten kom vi nyss från stan, kallt som fan! :O
Jag kolla i affärer, men hitta inget kul.. :/

Sen åkte jag och mamma till smach och käka mat.
Jag tog en kykling-kebab sallad och mamma en mona-lisa.
MUMS!

Mamma ska ut till krogen ikväll.
Så jag får sitta här ensam ikväll också :/
Jenny ska väl vara hos SeGa, fast det är skönt.
Får TV för mig själv hahah x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback