Underbar dag (y)

Åhh fyfasen vilken underbar dag!!
Dagen börja seeegt..
Men den kom i gång när vi börja jobba i verkstaden.
Bilder kommer!!! :)

När jag skulle åka hem så ringde Jimmy mig och
sa att han skulle till saab träffen i Trollhättan på söndag.
Så han ska komma och möta upp mig i Örebro på lördag.
(Jag, pappa och Jenny ska dit och kolla)
Så åker vi hem efter det, och han sover hos mig till söndag,
tar mammas saab till Trollhättan och möter upp Tom Jimmys kompis.
Sen blir det crungsing ;) GÖTT! bara med fiiiinnaa sabbar!
Och sen ska vi vara där hela dagen.
Och sen på kvällen åker vi hem.
Sen vet vi inte riktigt hur länge han kan stanna här.
Men aja, jag får i alla fall se min baby på lördag.
ÅHHHH HAPPY SMILIE!!!!!! ;D<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback