Börjar känna stressen..

Hej och godmorgon!
Jag är redan vaken, vakna vid 7 att Fikus skrek så.
Så jag fick släppa in honom i rummet.
Men börja han bara busa :(
Så jag gck upp och då gick han och la sig :P
Så typiskt!

Jag ska snart hoppa ner igen.
Är ju trött som fan.

På onsdag 21 juli måste jag åka hem :'(
Jag är sååå glad att jag slipper åka i från honom i höst :*<3
Den 17 augusti kan man säga att då är det vi för alltid!
Då börjar jag min skola och då är vi sambos på riktigt.
Det känns sååå häftigt! :)
Det är NU livet börjar.

Men jag kommer aldrig någon sin glömma bort Lugnås,
mina vänner, mina familj, min älskade  marsvin.
Jag kommer alltid att komma ihåg vart jag bodde.

Men nu börjar mitt nya liv i skbg/Fagersta med den jag vill
dela mitt liv med Jimmy Bergman + Fikus :*

Men jag hatar att åka i från Jimmy :(
Spelar ingen roll hur länge, bara att inte vara i hans närhet
känns det så tomt och ensamt.

Hatar kännlan att se tåget/bussen komma :'(


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej du..

Skulle vara jätte roligt och jätte snällt av dig om du skulle vilja rösta på min sommarbild

skulle vara jätte gulligt av dig isådanfall! :)



Hemsidan är: http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711

Om du redan röstat så kan du rösta igen. Du behöver inte säga att du har röstat, det ser jag. :)



Tack på förhand.

2010-07-18 @ 12:36:55
URL: http:// www.hallgreen.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback