Då är det bara att tutta och köra!

Hej!
Har inte skrivit något idag, har inte orkat.
Jag vakna vid 10 mamma fixa frukst.
Sen blev det in till stan (jag körde) :D
Jag hitta mjukisbyxor och en klänning och strumpbyxor ;D
Mamma betala hihi!

När vi kom hem tog jag ut Fikus en stund.
Åh vad intressant det va.
Men jag har kommit på att det är inte så smart att ha en ute katt
i Fagersta.. eftersom vi kommer bo mitt i centrum :(
Så han får vara en innekatt i ca. 1 ½ år till sen kanske vi kan ha honom ute.
Men jag kommer gå ut med honom i sele någon gång.
Men han får inte gå löst i Fagersta.

Pappa fråga förut hur det går med körkortet..
och ja sa det är fullt på intenviskurserna.
Men då sa han att jag får ju ta och köra vanligt i stället.
"Pappa betalar" ;)
Så ja, när jag kommer tillbaka så ska jag börja köra på trafik skola ;D
Ääääntligen ska jag börja körabil!

Om en stund ska jag gå över till Lisa ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback