Fredag 2 juli -10

Hej och godmorgon!

Jag är redan vaken, Jimm gick nyss till bussen.
Han ska gå i skolan idag, sen är han ledig två veckor framåt! :)
Vid halv 1 ska vi åka till Glyttene camping :D
Kommer bli jätte kul.

Jimmys systser ska sova här i lägnheten, med Fikus.
Vill ta med honom =( men det går inte.
Det hade gått om vi skulle sova i stuga eller husvagn.
Men vi ska komma hem på söndag eftermiddag.
+ att vi tar med Jimmy mobila bredband ;D

Men han klarar väl sig utan oss en helg, Carro ska ju vara här ;)
Får se om Lotta kan komma upp och kolla till honom bara senare.
Aja, det löser sig.

Nu ska jag lägga i svart hårfärg i mitt hår :D
Hatar min hårfärg just nu x(
Det blir varmt med svart, men det är snyggt! ;D
Jag ska ta och klippa mig nästa vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback