Godis - nej tack!

Hej!
Det gick bra i Fagersta.
Så nu har jag platsen på coop i Fagersta ;)
Så i morgon ska jag ringa Helene Frisk på Brinellskolan
och säga till henne att jag har fixat jobb till hösten.

Måste säga att jag är inte sugen på godis längre.
Men ändå köper jag det!
Varför?? :(
Jag förstår inte varför jag inte kan sluta köpa det!!
Men jag vill inte äta det, jag har redan fett så det räcker nu!
När jag kommer till lugnås ska jag sluta stopa i mig massa skit!
Jag som ville vara smal till min nya skola.
Men jag hinner aldrig gå ner i den vikten jag vill ha, tills skolan börjar.
Men jag ska i alla fall gå ner. PUNKT SLUT!
Det kan vara gott ibland!

Men jag ska börja simma till hösten igen i Fagersta.
Kommer bli toppen!
Sååå skönt att simma! <3

Igår när vi var och bada så simma jag ut till en brygga ute i sjön.
Och när jag gick upp sen tyckte jag att jag hade bättre kondistion :D
Simmningen är UNDERBART! <3

Kladd kaka som jag köpte idag.


Börjar få längre hår nu :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback