Hemma från campingen

Hejsan!
Nu är jag och Jimmy hemma från campingen!
Vi har haft otroligit roligt och skönt, men jag har även insätt hur olika vi är.. ^^
Men jag älskar honom ändå!
Det kommer bilder senare ikväll!
Igentligen skulle vi ha sovit två nätter till, men vi har ju båda två bränt sönder oss :(
Sen var vi så trött ändå, så vi åkte hem.

Jag är jätte trött..
Lilla Fikus är på bra humör i alla fall, Carro skulle ju ha sovit här,
men hon vågade inte, så Fikus har varit själv hela nätterna
men på dagen har han haft sällskap. Men han klara sig jätte bra själv :D
Bara att han måste ha råkat hoppa på toalett dörren så den stängde,
så han kissa i sängen och bajsa på golvet :(
men det var lätt att torka bort, och det var bara utav misstag!
Fikus blev så glad när vi kom hem igen ;D
Jag har ju så klart saknat honom <33

Faaan också.. kom på att det är danska Hollywood fruar nu ju :/
Får se om jag kan kolla på hela avsnittet på TV3 play ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback