Känslor

Nu blir det ett inlägg med känslor.
Jag saknar min älskling så mycket just nu.
Eller det har jag gjort sedan jag pussa honom för sista gången.
Eller nu ska jag inte överdriva.
Men fan att sakna någon!!
Detta suger verkligen, vill ha min älskling här och nu!
Eller jag vill snarare vara hemma hos honom, eller i våran lägnhet!

Jimmy har sakt till mig att jag ska försöka stanna tills nästa helg i alla fall.
Men som jag känner just nu skulle jag kunna gå till skbg för att träffa honom!
Så mycket saknar jag honom! <3

Men jag måste tänka, en vecka - det klarar jag!
Minst en vecka måste jag klara.

Måste träna lite på att köra, men just nu tycker jag inte att det är så viktigt.
Vill vara med min älskling <3

Min älskling :*


Jag och min älskling på väg till våran första camping ihop <3


Tänk så här: en vecka kvar, sen får jag hålla om min älskling igen!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback