Lördag 17 Juli -10

Godmorgon!
Idag är det alltså midsolsrallyt i skbg!
Jag är ingen som älskar rally, men det är klart
om det banan ligger så nära så går det ju att titta på det :)
Min sambo äälskar bilar allt mellan himmel och jord :P
Så jag hänger med för hans skull.

På onsdag kommer jag sitta på en buss mot Köping sedan bytta
till tåg fram till Hallsberg sedan vidare till Lugnås :(
Det kommer så tungt att åka i från min sambo.
Kommer helt klart gråta hur mycket som helst.
Eftersom jag har varit nära honom nu i nästan två månader.
Och nu kommer jag vara utan honom i ca. 3 veckor.
Klart att det kommer bli tufft.
Men jag får ju titta framåt!
För när jag kommer till honom så är vi sambo på riktigt ;D<3
Då är det bara han och jag, och Fikus så klart!

Men nu ska jag städa lite här inne och sen fixa i orning mitt hår.
Vi ska ju till Rallyt vid halv 2 :)



Visste ni att jag gillar tjejer? :)
Jag har kommit fram till det nu.
Men jag skulle inte vilja vara ihop med någon tjej.
Men tjejer är ju snyggare än killar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback