Lördag 24 juli -10

Hej!
Igår blev det väldigt roligt.
Va med Lisa jag hjälpte liiite till att baka bullar.
Sen drog vi till e3 baren, sen hem till mig.
Sen ut igen :P
Vi möte på några killar som Lisa känner :P
Hahaha, ojoj ;)

Men jag drog hem vid kvart i 12.
Var tvungen att ta hand om Fikus.
Lisa sa också att hon skulle ha fest nästa helg.
Eftersom hon ska flytta :(
Så jag kommer helt klart komma dit!
Lisa ska ju vara kattvakt i skövde åt sin syrra,
så jag kanske ska åka dit och sova över..
fast jag vet inte än :P
Får väl se..
måste ju ha pengar till cider till nästa helg ;)
I veckan hoppas jag på att Melkersson kommer till
mig och sover :*<3
saknar ju henne :O :(

Jag ska snart lägga upp lite bilder :D

Och idag kommer jag väl bara att sitta inne...
boooooring.
Men aja, jag ska upp till e3 och köpa fimärken.
Måste skicka i väg skolpapper!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback