Lugnås - vill tillbaka..

Hej!
Jag vill redan tillbaka till skbg!
Saknar min Jimmy såå mycket :(

Men tåg resan gick bra i alla fall.
Fikus var ganska nervös.
Men han lugna sig efter en stund.
Just nu ligger han under sängen, jag sover i Jennys rum.
Hon är ändå hos SeGa.
Usch, det kommer blir jobbigt att ha Fikus här.
Skulle ha lämnat honom hemma :(
Men aja, nu har jag med honom och då får jag ta det!
När väl jag åker till skbg igen, så kommer han bli utekatt.
Han har så mycket enerig som han behöver få ur sig.

Men nu ska jag lägga mig i sängen.
Han vill så gärna vara ute i hela huset med under natten måste
han vara i rummet.
Men nu ska jag lägga mig i sängen och få lite sömn.
Får väl se om Fikus sover i natt x(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback