Måste köpa sedan!

Jag prata med mamma för ett tag sen.
Jag börjar ju skolan den 17 augusti, då ska mamma och jag köra
till Skbg. Eller jag ska köra ;) hihi!

Mamma sa att vi skulle stanna till i Marieberg och köpa lite saker
som jag behöver till lägnheten.

Jag har kollat lite på Ikea.
Jag och Jimmy ska väl köpa den där bäddsoffan för 4.500.
Eller jag vill det. Han vill ha soffa och en vanlig säng.
Men vi kommer flytta in i en mindre lägnheten än vad han har nu.
Och jag tycker det är trågt nu haha :P

Bäddsoffan vi ska köpa antagligen!







En bild när den är utbäddad!


Jag ääälskar att inreda, det ska vara nytt och fräsch!
Tex att ha spagetti i glasburt sååå snyggt!


TV bänk för ca. 500kr


Vi ska köpa TVÅ st av såna här.
Så vi kan lägga in alla mina kläder :P
Vi får väl se om jag kommer få plats med mina kläder.
samma sak med mina skor ^^ hm ;)



Det är så mycket saker jag vill ha till nya lägnheten.
Men jag har inga pengar :(
Jag är sån som vill ha nya och fräscha saker!
Inget gammalt skit, neej usch.
Det ska vara nytt och mordent!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback