Min torsdag - suger

Hej bloggen!
Klockan är ca. 21.00 på torsdag kvällen.
Om en stund ska jag gå hem till Lisa.
Äntligen ska jag umgås med vänner!
Har haft såå tråkigt idag..
Önska jag kunde sova hos henne i natt..
men jag måste tänka på Fikus.

Åh, vad jag vill tillbaka till Skinnsberg! <3
Jag saknar min älskling så mycket, det gör ont i hela kroppen.
Har ingen lust att prata med någon, vill bara vara på mitt rum.
Får se hur länge jag står ut att vara här..
Jag stannar i alla fall tills nästa vecka.
Sen till helgen, då tror jag att jag drar mig hem åt.
Jag orkar inte vara här.
Vill vara med Jimmy!

Och han och jag har ju en del att prata och packa ihop i lägnheten ^^
Men nu ska jag ta och fixa mitt hår lite, sedan drar jag till Lisa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback