Nelly.com

Hej!
Eftersom jag är med och tävlar om skor på nelly.com
så får varje person 50 kr rabatt (om man handlar för minst 300kr)
Och jag hitta ett par skor som jag bara måååste ha :'o

Har kollat på dom förut, men har inte haft pengar.
Dom här kostar 299:- sen ska jag försöka hitta något smycket.

Bara måååste ha dom här, har velat ha såna här skor lääänge nu.

Så jävla snyggt!
vet inte om jag någonsin kommer anväda den,
men jag ska i alla fall köpa den ;D


Jag ska köpa dom här två sakerna, när jag har lite mer pengar.
Har råd att köpa dom nu, men jag ska be mamma om pengar.
För dom här två sakerna ska jag betala 280 kr eller vad det nu va?
Annars hade det gått på över 300 ;P
Så det är lite skilland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback