Ny mobil till hösten?

Jag funderar på att köpa ny mobil till hösten.
Jimmy sa att jag kunde spara 400 - 500 kr varje månad.
Då har jag ju e ny mobil inom två - tre månader ;)

Nu har jag kollat runt lite.
Har skrivit upp priser på olika ställen man kan köpa mobil på.

Jag ska helst ha pekskärm, om jag inte hittar någon annan snygg/bra ;)


LG ku990i viewty 999:- + frakt på netonnet.
Har varit inne på denna förut, men har inte haft dom pengarna.
Men nu har den gått ner i pris väldigt mycket!


LG GD510 1290:- + frakt netonnet




LG gt-400 999:- + frakt på netonnet


Sony Ericsson w205 699:- + frakt på netonnet


Sony Ericsson zylo 1515:- + frakt på onoff



Samsung s5230 1290:- + frakt på elgiganten



Sony Ericsson w595 1490:- + frakt



Detta är dom mobiler jag har kollat på som jag kanske kan tänka mig.
Jag får se.. kan samla ihop till en mobil när jag får mitt nästa studie bidrag - i september!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback