Riktiga Kissie!!?

Ohh my god!!

När jag logga in på min msn nyss så kommer det ju på "msn sida"
reklam för filmer m.m
Och då fick jag ju syn på:
"kolla in kissie första uppträdande!"
Jag klicka så klart in och kolla..
Och det första bilden var ju hemskt.
OCH den andra ska man ju inte ens prata om!!!
Hon gör om sina bilder sååå mycket, det är ju inte klokt! :O

Var fan får hon sina "SMALA ARMAR" i från!? :S

Första bilden jag såg på henne!
Jag fattar att "kända" personer också kan få fula grimaser.
Men herregud!


Andra bilden jag såg :O
Så där smala armar har hon ju inte på bloggen!
hahah.


(Bilderna är från msn)
Hela hon är falsk.
Igentligen.. vet jag inte varför jag läser den?
Jag blir bara arg och ja, jag vet inte hur jag ska förklara..
Men nee, jag driver också en blogg.

Här ljuger jag om INGET.
Om man ska ha en blogg tycker jag att man ska tala sanning!
Man kan ha en blogg som berättar om sina dag, man kanske
inte vill ta upp privata saker - det förstår jag!
Men Kissie, neeeej tack!

Men att läsa hennes blogg fördröjer ju tiden lite ;)

Men det finns tre tjejer jag verkligen gillar att läsa är:
Kenza,  hon är så söt!
Hennes blogg är sååå rolig att läsa,  love her!
Fokis: Hon är också söt!
Synd att hon gör om sina bilder så mycket :(
men jag gillar verkligen hennes blogg, rolig blogg!
Paow: Hon är ju också söt :*
Men jag vet inte.. gilla inte hennes "gammla"

Kenza, såå söt :*<3


Foki


Paow :*


Detta är vad JAG tycker!
Ni alla andra har era åsikter, och jag har min!
pöss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback