Snart klar med städningen!

Hej igen!
Jag har diskat, bytt i sängarna och håller på att städa i rummet.
Och Fikus jagar fluggor ;) hihi!

Nää, men jag är snart klar, har lite små saker kvar på golvet.
Vet inte vart jag ska lägga all smuts tvätt xD
Vi har så mycket tvätt just nu..
Vi får väl säkert låna Jimmys föräldrars tvättmaskin i morgon.

Bilder som jag tog för några minuter sen :)
Min och Jimmys nya bädde sängar :*


Har diskat och torkat av bänken :)


Snart klar med städning..



Tycker det låter som någon förstör på Klockarbergs skolan :S ??!
Det låter som att det är någon som förstör fönster :/
Men jag ser inget.. men jag hör, och det låter som det kommer från skolan område!
Jimmy skulle ringa och fråga vad det är som händer.
Han ska väl ringa Sven (hans mormor) han är vaktmästare på skolan.
Aja, det löser sig!
Dom kanske kastar glas flaskor också..
men då måste dom ha slängt många flaskor :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback