Tidig morgon

Godmorgon!

Jag sitter redan uppe!
Fikus råka ju smitta i mellan tyget och brädan vid balkong dörren,
så brädan åkte ner i golvet, och det vakna jag av..
Så jag fick ju gå ut och hämta honom på balkongen.
Sen kunde jag inte somna om för han sitter vid balkong dörren hela tiden.
Och vi måste ha balkongen öppen lite på natten, det blir så varmt :(

Jag tänkte vissa hur det ser ut på vårat badrum just nu.
Eftersom dom ska fixa med vårat kall vatten i badrummet.
Så vi får använda toa och badkaret i lägnheten brevid.



Det är ju inte fint direkt ;)


Tar och lägger på denna också, som jag tog när jag och Jimmy var i riddarhyttan.
Det började åska som fan xP
Himlen ser så cool ut då.. men jag hade ju ingen bättre kamera än min mobil x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback