Torsdag 22 juli -10

Hej!
I natt har jag sovit riktigt dåligt! :(
Fikus har gnällt ganska mycket i natt.
Sen hade jag svårt att somna saknade Jimmy så mycket.

Idag vet jag inte vad jag ska hitta på?
Får se om jag ska ta ut Fikus en sväng sen.
Har inget sele till honom, men jag kanske kan hitta något
rep eller snöre, han har i alla fall halsband!

Får se om det finns någon att vara med :)
men jag måste i alla fall vara hemma med Fikus, lite jobbigt!

Tänkte eftersom jag inte la upp några bilder här igår så gör jag det nu.

Denna tog jag när jag var med Jimmy.
Någon timme innan jag åkte hem.


Denna bilden fick jag igentligen inte lägga upp :*
Men jag älskar bilden :D
Jag gillar hans ögon, oftast när vi tar kort ihop så blundar ju han ^^


Han tycker det är kul när han gör så här -.-
Jag får ont i mina kinder xD


När vi stod och vänta på bussen.


Fikus på bussen.
Han var ganska lugn på bussen

Fikus på kinnekulle tåget.
Han blev lugn när han fick ligga med sitt huvud på min hand :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback