Verkligheten..

Jag har funderar ett tag nu.
Jag och Jimmy titta på ett program på 3 för någon timme sedan.
(kommer inte ihåg vad den heter)
Men det var en tjej som var liten och smal och en kille som var tjock/stor.
Dom skulle bytta sina måltiden för varandra i fem dagar.
Dom fick även genom gå undersökningar osv.
Även se filmer/bilder på hur dom ska se ut i fram tiden.

Vilket verkligen berör mig.
Jag ser inte mig själv som snygg och söt tjej.
Jag har otroligt dåligt självförtroende!
Jag har hört från många att man ska inte bry sig om vad andra säger..
Men jag vill INTE se ut som jag gör nu..
Det gör ont att titta på mig själv i spegeln.
Men jag ser inte mig själv, förren nu har jag insätt att jag måste vakna till.

Jag drömer OFTA att jag har en fin platt mage/ben och armar.
Men det är bara i mina drömar.. jag måste vakna.
Och det har jag väl gjort nu.
Vill inte ät skit mat längre!
Vill ha en smal och fin mage... som alla andra!

Jag vill inte vara hur smal som helst, vill ju ha lite fet på kroppen...
men inte för mycket...
  

Tankar i mitt huvud just nu...
vill inte vara så här fett längre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback