Bilder (minnen) del 1

Jag ska snart börja städa, jag kolla lite på bilder som jag har på mit USB.
Många fina minnen, som jag vill dela med mig av!

Så njut av mina bilder ^^
Del 1, kommer lägga in del 2 senare!

Denna bilden tog jag när bodde i Skövde :)
Kommer ihåg att Jimmy var med då, vi skulle in till centrum :)
Verkligen vacker bild! <3


Mitt hem i Lugnås. Tog bilden förra sommaren tror jag? eller förföra?


En bild som jag tog föra året när jag låg på baksidan i Lugnås :) (mina föräldrars hus)


Ett stort minne!
När Jimmy sålde saab 9000 :(
Han fick 8.000 kr för den!


En bild jag tog när vi bodde i lägnheten i Mariestad.
Det var underbart, saknar den lägnheten :(<3


En bild jag tog när vi bodde i lägnheten i Mariestad.
Denna bilden tog jag från mitt fönster, saknar lägnheten :(


En kväll när jag var ute och gick i Mariestad <3


Nwwa, måste ju lägga upp en bild på Missan :*
Det var ju ett år sen vi hämta henne, det var en underbar känsla! <3
Se så liten hon va då :* saknar att ha henne här ibland :(
Hon var ju trost allt min älskade bebis som jag gick ta hand om <3


Mitt älskade marsvin Smulan <3 Hon gick bort den 14 maj 2010 :(
Saknar henne hela tiden, älskade henne så mycket! :(<3


Mormor och morfar gammal hund, Sverker <3
Han gick bort 2008, saknar honom! Det är tomt att komma hem till mormor och morfar nu för tiden :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback