BMW 320 V6 ;)

Hejhej bloggen!
Jag och Jimmy kom nyss hem från Västerås.
Vi har varit borta hela dagen :P
Vi har varit och kollat på affärer, jag har även shoppat.

Köpte två par skor för 228 kr (behövde nya!!!)
Jag köpte ett vit linne för 99:-
Klädgaligar för 20 kr (tror jag)
Sen köpte även Jimmy saker, som vi behövde ha hemma.
Vi var inne på Ikea och kolla efter soffor, vi är inte överrens än
om vad vi ska ha för soffa :P han vill ha skinnsoffa och en säng.
Jag vill ha en bäddsoffa bara, det finns ju en för ca.5.000 :)


Sen vid 6 tiden åkte vi till en kille som Jimmy känner, Kristofer heter han :)
Jätte trevlig kille!
Så helt plöstsligt så blev Jimmy BMW ägare i stället ;)
Så nu gör vi BMW med V6 ;) det låter gött som fan :)




Jimmy är jättenöjd! ;)


Som ni ser är en rostig, men det är bara utrost, så det ska vi fixa ;)
Men framskärmarna ska vi byta.


Krille älskar saab och det gör jag och Jimmy också, men Jimmy ville testa en ny bil :)


Den är ganska rostig som ni ser ;)


Vi ska även byta lampor fram och bak, (tycker jag) är snyggare med "stylade" lampor ;)


Sista bilden på saaben! <3
Kommer verkligen sakna saaben :(


Måste ju till lägga att det är skinn i hela bilen.
och det är inte ens en repa på på skinnet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback