Bra kväll!

Hej bloggen!
Ojoj, förlåt för dålig upptatering..
Jag gick upp ur sängen vid 12.
Vid ett skulle Tobbe och Emeilie dra hem.
Jag och Jimmy fick städa upp efter *alkisarna* (vi alltså)
Hahahaah!
Som det såg ut igår xD

Efter en stund dom hade dragit hem så drog jag och jimmy mot fagersta.
Vi kom från Fagersta för en timme sen.
Jag var på G förut xD höll på att somna...
men så går det när man inte har ätit något på hela dagen xD
Hhahaha, men sen blev jag bättre jag fyllde på med mer öl
sen blev jag bara glad ;)
men nu känner jag mig inte konstig i alla fall!

Jag och Jimmy skulle ha gått in på rockabilly men det spöregna och åska.
Så vi drog hem!
Och nu är jag trött som fan... kommer vara sliten som fan i morgon/måndag ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback