Busunge!

Hej bloggen!
Jag satt vid TV och Fikus log i sängen så jag gick upp
och la mig brevid honom och sen somna både han och jag :*
Vid 12 tiden vakna jag igen, och då var Fikus redan vaken :)

Fikus verkar älska attackera händer -.-'
Som tur är, är han inte så hård hänt xD
Men han klos skulle behövas klippa lite såg jag förut.
Men får ta det när han har lugnat ner sig, just nu ligger
han i min säng och leker med sitt får (leksak)

Jag tror även att han är förskyld :/
han nyser ganska ofta, men det får jag och Jimmy kolla upp sen.

Tänkte lägga upp lite bilder på honom :)
En bild som jag tog nyss på mig och Fikus ;*


Igår la han sig på soffkanten och somna hihi :*


Nwwa lillkillen snutta på sin svans i morses :*


Busungen ;)


Sötnosen :*<3


Han har så fina ögon :)
Det var några bilder på honom.


Kommentarer
Postat av: Linn-Lay

Va fina bilder :D allt bra?

2010-06-15 @ 16:12:40
URL: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback