Fikus :D

Hej bloggen, igen!
Nu är det klart, på lördag/söndag blir Fikus min och Jimmys kisse!
Kommer bli underbart att få en kissemiss igen.
Har verkligen saknat att ha katt.
Nu blir denna katten våran EGNA!
Jag kommer ta hand om den mest för Jimmy
bryr sig inte så mycket :P
Men jag kommer bry mig!

Jag längtar såå mycket efter honom!
Hoppas verkligen inte det blir för litet för hos alla tre
i länheten i Fagersta :/ men ändå, köket är ju stort.
Och badrummet var ju också stort!
Så det tror jag inte är några problem!
Om inget annat så får han bli ute katt.
Fast jag vill ha en innekatt.

Men det stora minus är, jag har inte råd att pierca mig :(
Så det får jag ta i höst i stället...
eller någon annan gång!
Jag skaffar heldre en katt och väntar med att pierca mig :)

Jimmy ligger redan och sover ^^
Han var så trött, jag är inte så trött faktist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback