Fikus :)

Hej bloggen!
Kom nyss hem från min lååånga resa hem :(
Usch vad jobbigt att åka bil!

Mamma, pappa, jag och Jimmy åkte vi till Silverfallet.
Jätte fint där uppe, tog lite bilder (dom kommer)
Sedan vidare till Skövde.
Hanna kom och lämna över Fikus min och Jimmys nya kisse :D
Jätte söt, stackars Hanna grät jätte mycket :(
men det förstår jag, skulle aldrig klara av att ge min katt till någon annan!

Vi åkte vidare, Hanna sa att han hellst vill vara lös i bilen.
Vi testa det, men han börja flåsa (som en hund)
det blev för varmt för honom. Så vi satte han i buren igen
och mot en fläckt, då somna han som en sten :*
Han var både stressad och varm så.
Men han lugnade sig.
Hela resan gick bra, vi stanna till i Askesund och gått en hamburgare var
vid hamnen jätte fin hamn!
Lilla Fikus satt brevid hos när vi åt vid hamnen :)
Han satt och pep hela tiden :P han såg ju massa fåglar hihi!

Jag och Jimmy har inte hunnit lägga upp alla saker än :P
Vi är båda jätte trött :/
Men jag ska ta och börja att packa upp mina saker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback