Godmorgon!

Hej!
Jag tror jag ska blir lite mer seriösare att blogga nu.

Jag ska nästan sluta skriva om mina känslor.
Får fixa fram en annan blogg där jag kan blogga om känslor ;)

Igår la jag mig i sängen 20.00.
Och jag somna nästan som en sten på en gång.
Usch, vad jag var trött.
Jimmy gick upp tidigt för han körde i väg sin pappa till jobbet.
Sen kom han tillbaka vid kvart i 6, då var jag pigg och satte i gång TV.
Kolla på crossar som trickade, vill också köra cross :O
Har viljat det länge, men det har aldrig blivit av.
Får väl börja någon gång när jag har råd!
Jimmy åkte i väg till skrotten och lämna in sitt avgassystem.
Nu börjar han blir klar för besiktning 19/6!

Igår gick han även reda på att han hade fått sina skattepengar :)
Så helt plötsligt ligger 14.000 i stället för 2.000 ;)
Jag gav honom ett för slag att han kunde ge mig typ hälften ;)
hahaha, han gick inte med på det, synd!
Jag behöver verkligen pengar.
Får fråga mamma och pappa om pengar sen.

Har jag berättat att jag och Jimmy ska skaffa kaniner ?
I höst när vi har flyttat ihop ska jag skaffa två st!
Dvärgkaniner så klart, dom är sååå söta!


Hitta dom här på blocket :*
Men om vi ska köpa kaniner så ska vi köpa en ett zoo ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback